Meryem’in çift cinsiyetli oluşunun Kuran’dan göstergeleri

İnsanlarda kendi kendine döllenmenin mümkün olduğunu ve bu şekilde dünyaya gelmiş çocukların da var olduğu bilgisine şu bilimsel linklerden ulaşabilirsiniz. Link 1   Link2

İlgili yayının bilimselliğinden şüphe edenler için yayınlandığı derginin TÜBİTAK’ın bilimsel teşvik verdiği dergiler arasında olduğu ve uluslararası bilimsel yayın indeksini yöneten THOMSON REUTERS tarafından SCI (bilimsel yayın indeksi) listesine alındığını gösteriyorum:

2015-03-10 20-41-36 Ekran görüntüsü

2015-03-10 20-46-31 Ekran görüntüsü

Burada da farklı bir makalede de 283 hermafrodit üzerinde yapılan incelemede 21 tanesinin kendi kendine hamile kaldığı ve bu hamileliklerin birinin canlı doğumla sonuçlandığını bildiriyor. Bu da bilimsel dergi. Bizde yamuk olmaz dostum.

2015-03-10 20-55-25 Ekran görüntüsü

Bu bilgiyi verdikten sonra Meryem’in “hermafrodit” (bitkiler gibi çift cinsiyetli) olduğunu Kuran’ın Meryem’in annesi İmran’ın duasını anlatan şu ayetten anlamaktayız:

Ali İmran 36: Fakat çocuğu kız olarak doğurunca, Allah onun ne doğurduğunu daha iyi bilmekte iken: “Rabbim O’nu kız doğurdum, Beyti Makdis’e hizmet bakımından erkek kız gibi değildir. O’na Meryem adını verdim. O’nu ve soyunu lanetlenmiş şeytana karşı korumanı diliyorum” dedi.

Bu ayette Rabbimizin “Hâlbuki Allah onun doğurduğu şeyi daha iyi bilir” şeklinde de anlaşılabilecek bu ifade, aslında Meryem’in ‘kız’ olmadığının bildirilmesdir.

Meryem’in eşeysiz üreyen bitki mahiytinde olduğunu da bir sonraki ayetten görüyoruz:

Ali İmran 37: Bunun üzerine Rabbi onu güzel bir kabulle kabul etti ve onu güzel bir bitki şeklinde yetiştirdi.

Bu ayet, Meryem’in normal bir insan özelliğinden çok, bir bitki özelliği taşıdığını düşündürmektedir. Bir insanın bitki özelliğinde olması yaratılış kanunlarına ters değildir. Lakin Kuran’ın evrim’i desteklediğini ve canlılığın bir aşamasının bitki safhası olduğunu da Kuran bildirmektedir:

Nuh 17: “Ve Allah sizi bir BİTKİ OLARAK yerden bitirdi.” (Bu ayeti evrime karşı olan mealciler ayette olmayan “gibi” kelimesini eklemiş veya parantez içerisinde veya doğrudan yazarak çarpıtarak meal vermişlerdir. Dosdoğru meallendiren  mealciler ulaşabildiğim kadarıyla Yaşar Nuri Öztürk, Süleyman Ateş, Bayraktar Bayraktarlı ve Edip Yüksel’dir. Paranteze alarak gibi kelimesinin ayetten olmadığını bir bakıma belirtmiş olanlar ise

İmam İskender Ali Mihr :Ve Allah, sizi yerden bir nebat (gibi) yetiştirdi.
Ahmet Varol    :    Allah sizi yerden bir bitki (gibi) bitirdi.
Ali Bulaç    :    “Allah, sizi yerden bir bitki (gibi) bitirdi.”
Celal Yıldırım    :    Allah sizi yerden bir bitki (gibi) bitirmiştir.
Gültekin Onan    :    “Tanrı, sizi yerden bir bitki (gibi) bitirdi.”
Hasan Basri Çantay    :    «Allah sizi yerden ot (gibi) bitirdi.
Tefhim-ul Kuran    :    «Allah, sizi yerden bir bitki (gibi) bitirdi.

Bkz: http://www.kuranmeali.org/…/17.a…/kurani_kerim_mealleri.aspx)

Meryem’in kadın görünümünde olduğu ama hermafroditlik yönüyle diğer kadınlardan daha üstün bir yapıda olduğu da şu ayetlerden anaşılmaktadır:

Ali İmran 42: Melekler dediler ki: “Meryem! Muhakkak ki Allah seni seçti. Seni tertemiz kıldı hatta seni dünyadaki bütün kadınlara üstün kıldı.

Bu ayet onun biyolojik farklılığını, fazlalığını, fizikî bakımdan diğer kadınlarla aynı yapıda olmadığını anlatmaktadır. Ayette “diğer kadınlardan” ifadesi yerine “bütün kadınlara” ifadesinin kullanılmış olması bunu düşündürmektedir.

Ayrıca  47. ayette Meryem’in “erkek” dokunmadı yerine “beşer” dokunmadı demesi de kndisinin kadın mı erkek mi olduğu konusunda şüpheli olduğunu, hem kadın hem erkek için kullanılabilecek olan “beşer” sözcüğünü tercih etmesinden anlaşılabilir.

Ali İmran 47: (Hz Meryem): “Rabbim, benim çoçuğum nasıl olur? Bana bir beşer dokunmadı” dedi.

Bu durumundan dolayı Meryem psikolojik sorunlar yaşamış ve belirtildiği üzere ailesini terk etmiş, tek başına yaşamaya başlamıştır:

Meryem 16-17: Kitap’ta Hz. Meryem’i zikret. Ailesinden ayrılıp, şark (doğu) tarafında bir yere çekilmişti ve âilesiyle arasına bir perde germişti.

Meryem’in hermafrodit yapıda olması, ailesini terk edip uzak bir yerde tek başına yaşamaya gitmesinin sebebini de açıklamaktadır. Yani Meryem, her problemli insanın yapabileceği gibi, bünyesindeki bu farklılığın meydana getirdiği psikolojik sıkıntı ile evini terk etmiştir.

Bu yazı Mucize, Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Meryem’in çift cinsiyetli oluşunun Kuran’dan göstergeleri

  1. Burak dedi ki:

    Çüşş. Nasıl da uyduruk anlamlar vermişsin. Olm sende zerre beyin yok mu lan? O saydığın mealcilere bakarsan ben de sana klavuzu karga olanın burnu b..n çıkmaz sözünü hatırlatırım. Bitki gibi derken teşbih yapılıyor orada. İlim sahibi olmadan uyduruk yaratılış ve düşünce akımlarına kapılarak Kur’an anlamaya kalkarsan milleti zehirlemekten başka bir şey yapmazsın. Adem (as.) Dünya’ya gelmeden topraktan yaratıldı. Bir süre cennette kaldıktan sonra dünyaya indi. Bunun neresi evrim çok zeki arkadaşım?

    Beğen

    • vahiydini dedi ki:

      bitki gibi demiyor, bitki olarak diyor. gibi diye bir kelime yok orda. Okuma yazma öğren sonra ilmi konularda yorum yap. Erzurumlu İbrahim Hakkı’dan tut İbni Arabi, İbni Haldun, Celaleddin Rumi hepsi evrimci ama senin zekan da vizyonun da dansöz Adnan Oktar ve kedilerine yeter ancak.

      Beğen

Yorum bırakın