40 yaşına kadar…

Ahkaf 40: Biz insana, ana-babasına iyilik etmesini tavsiye ettik. Annesi onu zahmetle taşıdı ve zahmetle doğurdu. Taşınması ile sütten kesilmesi, otuz ay sürer. Nihayet insan, güçlü çağına erip kırk yaşına varınca der ki: Rabbim! Bana ve ana-babama verdiğin nimete şükretmemi ve razı olacağın yararlı iş yapmamı temin et. Benim için de zürriyetim için de iyiliği devam ettir. Ben sana döndüm. Ve elbette ki ben müslümanlardanım.

Fatır 43: Size düşünecek kimsenin düşünebileceği kadar bir ömür vermedik mi?

Müslüman beşikten mezara kadar iyi olacak. doğru yolda olacak. 40’a kadar kendini yetiştimezsen o alıştığın hayattan çıkıp hiç bi halt yapamazsın zaten. sen nası olsa 40 yaşına gelene kadar vakit var deyip zinadan zinaya koşanrsan kalbin mühürlenir. 40 yaşına kadar da Kuransız olsan bile samimi olacaksın, BiRR’i arayacacaksın ki nasibin olsun.

Ben 15 sene önce duymuştum insan fikri olgunluğa 42 yaşında erişiyo diye ergenliğin bittiği yaş 42dir demişti.

Sorumluluk bi taraftan çıkan sıvı ile mi alakalı yoksa olgunluk çağına mı?

Bu yazı Çeşitli Konular, Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın